Отговори

Спазвам си обещанието и давам моите отговори на въпросите.

Трябва да призная, че и двамата участници са доста находчиви. Така че ги обявявам за победители! Награди ще раздам когато и каквото мога. Бъни я включвам в списъка с четени от мен блогове, а на Николай Павлов ще му донеса интересна книга. Само да ми каже какви чужди езици владее.

Интересно е също как са видяли различните картинки. Трябава до отбележа, че не смятам моите отговори за напълно правилни. То има ли и правилни отоговри въобще на това…

Надявам се да ви е харесало. Ако е така, ще измисля и други подобни задачки.

shakespeare_answer1

4 Отговора to “Отговори”

  1. Николай Павлов Says:

    Английски. Ма човече, не се ангажирай с такива неща🙂 Забвлението и усмивката ми, докото решавах игричката, са достатъчна награда🙂

  2. Пъков Says:

    Павлов,
    Не отказвай офертата, че по този начин ще създадеш лоши навици у автора на блога и в бъдеще въобще няма да предлага награди…

  3. Bunny Says:

    Много яко! Мерси за наградата!🙂

  4. Bunny Says:

    Добре де, аз съм навита да взема и двете награди! Хахахаха

Вашият коментар

