Пак ме няма

 

Преди всичко да ви честитя новата година! Пожелавам на всички да са здрави и щастливи!

Да ви кажа, че за малко няма да пиша в блога, тъй като хипарията и склонността ми към втурване в безрасъдни приключения ме отвява към Германия. Пънах се да уча и немски, ама колкото повече го учех толкова повече разбирах, че нищо не знам. Е, мога да чета детски комикси… Ама каквото сабя покаже, то за два месеца не може да имам кой знае какви резултати.

Днес следобед (3 януари 2009 г.) се качвам на дилижанса (автобуса) и трябва да мина през западните прерии на Сърбия и скалистите върхове на словенските и австрийските Алпи, та чак тогава да стигна по немско. Разбира се че съм си взел шалте, спален чувал, фенерче и бутилка с вода. Преди 3 години един словенски митничар искаше да ме връща, щото съм имал 5 евро в джоба, ама като му казах, че с 5 евро съм седял два дни в Турция (път, храна, нощувка и билет за музей). Е не мога да забравя и до ден днешен изражението на лицето му и опулените му сини очи. А не искаше да ходим да проверим парите на дебитната ми карта, много студено било (23.12.2005  г, два през нощта на границата между Словения и Хърватия). Ама накрая ме пусна да си продължа към Берлин.

Ще гледам в немско да си намеря другарчета, дето ще ми уйдисват на акъла, та да можем да скитаме насам-натам я с велосипеди, я пеш и на автостоп.

Мисля след някой ден да напиша статия относно съветите, дето ми ги дадоха хора, който никога не са стъпвали в Германия и доколко отговарят тези съвети на реалността. Тия дни ще си направя списък с подобни съвети. Надявам се  доста да се посмеете.

14 Отговора to “Пак ме няма”

  1. mislidumi Says:

    Успех! И ако те отвеят ветровете към Рейн, обади се!🙂

  2. flowerchild Says:

    хипарю, радваш! :))
    наслука по германските пътища – проучих ги и аз това лято, естествено, и аз със спалния си чувал, естествено, ама фенерче нямах – липсваше ми обаче :))) а ако имаш нужда от напътствия в германския стоп, съм насреща! :)))

  3. Val Says:

    вдъхновяваш!🙂 наслука!

  4. Svetlina Says:

    Харесвам те все повече. Ако намериш календарче от ония мъничките и ми го донесеш към Българско, може да ти направя торта за добре дошъл🙂 Може да нямам спален чувал, ама пак ти се радвам🙂 Чакаме те!

  5. xunap Says:

    Разбира се, че имам нужда от напътствия за стопа в Германия. Всеки да помага с каквото може.🙂
    Тук леко скочих в следващото хилядолетие, но ще оцелея някак си. Хората ми се кефят като им разказвам какви съм ги вършил и засега Германия ми изглежда приятно място.
    И ще видя кога мога да намина към Рейн. Но със сигурност ще стане като се стопли времето. Че май ставам свидетел на най-студената зима в Германия от не знам си колко години насам.

  6. Пъков Says:

    Хайде бе, Багер, няма ли най-сетне да напишеш нещо? Вече колко време си в Германия, устроил си се успешно, доколкото разбрах, а блогът пустее… Чакаме!
    Ча-ка-ме! Ча-ка-ме! Ча-ка-ме! Ча-ка-ме!

  7. flowerchild Says:

    хипарю, извинете за забавянето, но чак сега се завръщам от странство… не германско, тоя път, но пък прекрасно :))))
    значи, за германския стоп… обясниха ми (и съответно изпробвах после – работи :)))), че ако просто махаш на магистралата, шансовете някой да спре са минимални – важното е да се добереш до бензиностанция, а оттам нататък нямаш проблеми… ходиш по спрелите коли и питаш дали някой е в твоята посока, и шансовете да те вземат са доста големи – там такава си е практиката, просто🙂
    пожелавам ти бързо затопляне! :))))

  8. flowerchild Says:

    пропуснах да допълня – то е ясно, ама все пак… като те вземат, ако не е директен стопът, искаш да те оставят пак на бензиностанция, и продължаваш нататък по същия начин🙂

  9. размишльотини Says:

    Е хайде, кога се връщаш? Може да не е в България, но в блога поне🙂
    Да се върнеш жив и здрав и приключенствал🙂

  10. Пъков Says:

    Багер, имам чувството, че в Германия яко се бачка – явно не можеш да се огледаш, камо ли блог да въртиш…

  11. tL_ Says:

    загубихме го човека, и аз знам защо – не си е взел ХАВЛИЯТА!🙂

  12. flowerchild Says:

    ех, хипарче… не вярвам да си се похарчил тъй лесно – вярвам във тебе, защото си ти! още чакаме… :))

  13. xunap Says:

    Спокойно, жив и здрав съм! Хипар лесно не мре. И хавлията не съм я свалял от колана си по време на цялото пътуване. Иначе тука всичко е наред, зима е и е скучно засега, чакам да се постопли времето, та да живна малко.

    Написах един пост, ама нещо нета се бъзика и не мога да го пусна. Ще пробвам довечера в някое интернет кафе, ей, едно евро ще хвръкне. Скоро ще се пъна и по-смислен материал да напиша, само дето трябва да превеждам от немски на български, което за този момент си ми е мъка. Но пък ще е интересно.

  14. Пъков Says:

    Давай смело! Аз пък написах един матриал за американския Перник. Че и снимки му турнах😉

Вашият коментар

