История на хипитата, част III

За пропусналите досега:

 История на хипитата, част I

 История на хипитата, част II

Деца на цветята, чудаци и дроги

 

Отнемало е около година за новакът-хипи да се превърне в известните дългокоси хипита на Сан Франциско. Така точното определение за хипи се свежда до член на млада контракултурна общност, която започва да живее в квартала Хейт-Ашбъри около 1965 г. Според автори, работещи в тази област, те не са били толкова много. Те изчисляват най-много около 800 истински хипита. Макар че този брой изглежда твърде малък. Тълпите на концертите в Сан Франциско започват да наброяват хиляди души.

деца на цветята, чудаци и дроги.

Три основни категории: деца на цветята, чудаци и дроги.

 

(Прочети още…)

Страници: 1 2

Етикети: , , , ,

6 Отговора to “История на хипитата, част III”

  1. Val Says:

    🙂 Изключително интересно и полезно четиво! Препрочетох си и първите две истории. На теб кой ‘тип’ хипита са ти любими или предпочиташ коренното племе – битниците?
    Не съм срещала жонгльори на факли (имаш предвид истински огън, нали?), а ми се ще…
    Коя е модерната дрога? Блогването?

  2. Val Says:

    Еййй, забравих – хайде добре си се завърнал! Ще разкажеш ли къде беше?

  3. Милко Калайджиев Says:

    http://bash.hit.bg/

  4. xunap Says:

    Лично аз се определям като 70% чудак и 30% дете на цветята. Категорично не съм към дрогарите.🙂

  5. mislidumi Says:

    xunap, a това ти ли го написа? Фен съм ти, да знаеш. Искам да те попитам нещо, но не намирам мейл тук. Дай, моля те, един или направо пиши.

  6. peaceflowers Says:

    xunap rules! :)))
    аз ясно от кои съм… мисля, че никът ми говори сам за себе си :)))))

Вашият коментар

